Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

aku terfikir sejenak....


"i'm extraordinary person n don't judge me yet"

selalunye aku mmg jrg on9 n ak mmg xrajin nak updated blog tapi.....................

tetapi.................

perlu sgt dan ingin sgt aku luahkan kt blog aku ni...xsngka ekraguan,kesangsian,kemusykilan dan kehilangan itu merupakan petanda kejauhan itu satu penghalang....

tetapi................

aku rela klau ade pengganti yg menggantiku,menjagamu,menemanimu,mengasihimu,dam menjadi penyeri hidupmu...sedangkan nabi sendiri mengajar kita erti kasih sayang dan cinta satu keasyikan yg datang dari Allah disandarkan kepada perasaan manusia...
"jika dia diciptakan untukku,maka Engkau berilah dia kepadaku,jika dia tidak diciptakan untukku maka Engkau berilah insan yang lebih baik dariku...amin"
 namun..............


apa yang aku dgr kau semakin kecewa...kau yg berduka...kau yg sengsara...dan kau yang merana..


sebagai insan yg pernah hadir dalam hidupku kau bukanlah seorang yg layak diperlakukan begitu....


namun................


aku bukanlah pilhanmu...xtahu aku katakan lagi...hanya sedikit kata2 semangat yg aku berikan...dan menemanimu hanya untuk seketika...dan melayan karenahmu untuk berketawa...dan itu sahaja aku kepadamu selama ini kan...


jika dan hanya jika kau terbaca ruangan ini...
aku persembahkan lagu ini untukmu.....


   "lagu ini khas untukmu dan mungkin lagu terakhir aku tujukan untukmu......"





1 ulasan:

Anonymous said...

ak pasti org yg ko tujukn post ni...
teharu..
sob3...