Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

munyetsssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!

ko pny tumblr da diactvted so...xsempat ak nak bls post ko..hahahahaha...
agpn ak pn da kehilangan idea ttg cite sblm nie except...


1.cite ttg abg adik angkat tue...mmg sengal smpai ak pn xley lupa...hahahah
2.cite ttg msj ko yg slh anta tu...sgt BEST..smp ak pn xley lupa

tu je  senarai cite2 lepas yg masih segar di igtan aku nie...

so pasni ak kene wat cite sendirr utk blog aku nie

xde balas2 post da..
tp xtaw ag r...hahahahahahahaha

***************************

4 ulasan:

aeyn said...

hehe sowie dow aku da deactivated..bukan pe, ak frust @ tensen @ geram @ giler @ sengal @ mulaw and sewaktu dengannya hr tu, tu yg ak delete je sumeeeeee..hurm..dah la ye..xyah ingt msg tu, malu aku dow +_+ hehehe, xpe, nt aku rajinkn diri aku lawat2 blog korg ek..hurm

-aeyn-

aeyn said...

ehh ag satu..asal status ko kt fb cm owg frust bwu putus chenta ek..ahahahaha..ko putus chentaa ekk?..haha..whateva it is, jgn biarkn perasaan menguasai diri, jgn biarkan perasaan mempengaruhi tindakan..hehe..tp jgn r smp nk pura2 happy an..hurm....berserah saje pd yg Esa :)

-aku lagi, aeyn-

xxpizi_21 said...

hahahaha..aeyn...ko mmg an...ckp ak..ko pn frust geram pape r..xgtaw ak pn..huhuhu..ak putus cinta???...luma de yg mencintai diri ini pn cmne r nak bercinta..hahaha

aeyn said...

hahaha..ea la tu..